При покупці товарів в інтернет-магазині «PRIME-PARKET.COM.UA» Ви можете вибрати відповідний спосіб доставки замовлення.

Доставка транспортною компанією Нова Пошта


Компанія «PRIME-PARKET.COM.UA» здійснює відправку через компанію вантажоперевізника "Нова пошта". Розрахунок вартості здійснюється згідно з тарифами перевізника + оплата за упаковку. Терміни та вартість доставки по Україні визначається згідно з тарифами обраної кур'єрської служби.

Доставка транспортною компанією Делівері


Компанія «PRIME-PARKET.COM.UA» здійснює відправку через компанію вантажоперевізника "Delivery". Розрахунок вартості здійснюється згідно з тарифами перевізника. Терміни та вартість доставки по Україні визначається згідно з тарифами обраної кур'єрської служби.

Кур'єрська доставка по Києву та передмісті (Бориспіль, Бровари, Ірпінь тощо)


Для доставки замовлень ми використовуємо власний автотранспорт, тому можемо забезпечити доставку товару в терміни від 1 доби після підтвердження замовлення. Ми привозимо паркет  та супутні матеріали щодня з понеділка по п'ятницю з 10:00 до 18:00. Ми завчасно зв'яжемося з Вами і попередимо про доставку.

Доставка замовлення здійснюється до парадного. У разі відсутності можливості розвантаження та занесення замовлення з Вашої сторони, попередьте нас і ми надамо послуги вантажників.

Вартість доставки паркету розраховується індивідуально в залежності від замовлення (вага, розмір та час доставки). В середньому вартість доставки від 500 грн.

Самовивіз із магазину (м. Київ)


Деякі товари можна забрати самостійно в нашому салоні-магазину: П-кт Петра Григоренка, 38, Київ, 02000.

Самовивіз потрібно обов'язково попередньо погодити з менеджером нашого інтернет-магазину.

Ви можете безкоштовно самостійно забрати Ваше замовлення з салону.

Години роботи салонів:

  • пн-пт з 10:00 до 19:00

  • сб-нд з 10:00 до 18:00

Самовивіз зі складу


Деякі товари можна забрати самостійно зі складу постачальника. Для самовивезення зі складу потрібно ОБОВ'ЯЗКОВО провести попередню оплату замовлення та узгодити можливість самовивезення з нашими менеджерами.

Правила приймання товару


Шановні покупці! Просимо звернути особливу увагу на прийом товару від нашого кур'єра, на Новій Пошті або за самовивезення. Уважно оглядайте та перераховуйте товар при отриманні! Ми не приймаємо претензії до цілісності та комплектності товару після отримання. Виняток становить лише заводський шлюб, який неможливо визначити при отриманні.

Правила отримання товару на Новій пошті


ВАШЕ Посилання застраховано на повну вартість.

НОВА ПОШТА (НП) НЕСА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ЇЇ ЦІЛЬНІСТЬ! (і компенсує вартість пошкодженого товару у разі наявності пошкоджень Ми не приймаємо претензії щодо цілісності товару)

1. Не підписуйте жодних паперів про отримання посилки, доки не переконаєтесь у її цілісності та комплектності.

Після того, як кур'єр пішов від вас або вантаж залишив приміщення Нової пошти, НП не прийме у вас жодних претензій щодо посилки!

2. В першу чергу перевірте, чи збігається кількість місць у накладній з кількістю місць, яку видають (або доставили).

3. Якщо замовлення приїхало в решетування, то ОБОВ'ЯЗКОВО розбирайте решетування (при розбиранні зверніть увагу, що кріпильні матеріали решетування (цвяхи або шурупи) не пошкодили коробки). До обов'язків кур'єра НП не входить розбирання решетування, але він повинен почекати (15-20 хвилин), поки одержувач розбере решетування та огляне вантаж. У відділенні працівники НП мають допомогти у розбиранні латання.

4. Уважно огляньте всі коробки на вм'ятині, деформації, пробоїні, чи є шматки, що вирвали, була розірвана і заклеєна і т.д. Упаковка вантажу може бути нашою, а може бути заводською. Їх легко відрізнити: ми упаковуємо в коричневий картон та стретч, заводська упаковка має малюнки, написи та якісну плівку. Тобто, якщо вас щось збентежило, ви зняли нашу упаковку і бачите, що заводська коробка розірвана і пошкоджений товар, негайно повідомляйте про це працівника. Будьте уважні! Не можна розкривати заводські коробки і зривати заводські плівки, оскільки це призведе до псування матеріалу.

5. Якщо ви виявили пошкодження вантажу, вимагайте у працівника НП скласти акт приймання передачі (кур повинен мати бланк акта з собою!).

5.1. Якщо пошкоджено одне з кількох місць, оформлюйте відмову саме від цього пошкодженого місця (не від усієї посилки!). Про це йдеться в акті приймання-передачі.

Оформляйте саме відмову! Не піддавайтеся на умови курей оформити прийом всього вантажу, а потім пошкоджену коробку відправити окремим відправкою. У такому разі НП відмовитиметься компенсувати вам вартість пошкодженого товару.

5.2. У акті обов'язково вказуйте всі обставини (наприклад, «вантаж їхав у латах, є маркування «тендітна», існуюча пробоїна коробки, яка була крайня» і т.д.)

5.3. Працівник ПП зобов'язаний надати вам копію повністю оформленого акта (з його підписом, датою та всіма заповненими полями). Лише після цього можна підписувати декларацію.

5.4. Якщо ви забираєте посилку у відділенні НП, то можна одразу ж писати претензію, в якій теж потрібно вказати обставити справи, а також написати, яку суму ви вимагаєте від НП і як ви хочете її отримати. Кур'єр бланків претензій не має і для її оформлення потрібно звернутися до будь-якого відділення НП.

6. Якщо вантаж цілий, тоді можна підписувати папери для отримання.