Інтернет-магазин «PRIME-PARKET.COM.UA» гарантує можливість повернення товару протягом 14 днів з моменту його придбання в нашому магазині без зайвих питань.

Умови повернення:

  • Якщо товар був куплений у нас у магазині, то при поверненні товару покупець ОБОВ'ЯЗКОВО має пред'явити товарний чек (рахунок) та паспорт. Якщо товарний чек та паспорт не буде пред'явлено, то товар прийнятий назад не буде!
  • Якщо товар був відправлений кур'єрськими службами, то при поверненні покупець повинен обов'язково заздалегідь зв'язатися з нашими співробітниками та погодити умови повернення. При дзвінку НЕОБХІДНО вказати номер товарного чека (рахунку) чи номер замовлення. Послуги кур'єрської служби з повернення товару оплачує покупець крім особливих випадків (обговорюється окремо).
  • Товар підлягає поверненню протягом 14 днів після покупки (отримання). Товар приймається ТІЛЬКИ у нероздрукованих упаковках та БЕЗ слідів використання. Обмін або повернення роздрукованих упаковок можливе ТІЛЬКИ за умови виробничих дефектів, які неможливо було виявити при покупці товару. У разі набувають чинності гарантійні умови виробника.

Зверніть увагу! Хімія на водній основі (лак, клей тощо) поверненню не підлягає, тому що продукція даної категорії має особливі умови температури зберігання. Холод та спека погано впливають на експлуатаційні властивості цих товарів. Так як ми не можемо перевірити в яких умовах даний товар транспортувався і зберігався перед поверненням, то й прийняти його ми не можемо.

Гарантія від виробника

Практично кожен товар поширюється експлуатаційна гарантія від виробника. Покупець має право вимагати розслідувати причини псування товару у зазначений виробником гарантійний термін за умови дотримання правил експлуатації цього товару. У цьому випадку покупцю необхідно зв'язатися зі співробітниками нашого магазину та подати заявку з претензією на якість товару. Під час подання заявки необхідно ОБОВ'ЯЗКОВО вказати номер товарного чека (рахунку) або номер замовлення за яким було придбано товар. Бажано до заявки також додати фотографії із дефектами товару. Після цього передаємо заявку виробнику. Виробник розслідує можливі причини виникнення псування товару та умови експлуатації за якими вони могли статися. За позитивного вердикту, виробник зобов'язується замінити зіпсований товар або запропонувати інші рівноцінні варіанти вирішення цієї проблеми.